CV

Mitras Ahlgren

Född 19 oktober 2003 (19 år)

ERFARENHET
Tyska Kyrkans sommarcafé, Tyska kyrkan Gamla stan – Service och kassapersonal
MÅNAD 07 2019 – 08 2019
Jag sommarjobbade 2019 på Tyska kyrkans sommarcafé där jag fick arbeta med allt från bakning, disk, service till kassahantering.
AB TRAV OCH GALOPP– Travebaneplan 10, Bromma – Customer service agent.
01/07/22 - Tillsvidare
Jag har arbetat som kundservice-agent på ATG i ungefär 9 månader där jag just nu är heltidsanställd. Mitt arbete innebär att jag hanterar en mängd olika kundfrågor och ärenden, inklusive support hos alla ATG-butiker där jag har fått lära mig hantera tekniska samt ekonomiska frågor som utredning av olika transaktioner i bokföringsrapporter. Jag har till stor del hanterat konto- och transaktionsfrågor samt problem med spel hos kunder. Jag har också ansvarat för att upprätthålla högsta möjliga kundservicestandarder, samt att arbeta med andra avdelningar inom företaget för att lösa mer komplexa problem. Under min tid på ATG har jag utvecklat en förmåga att arbeta effektivt i stressiga situationer samtidigt som jag upprätthåller en positiv och professionell attityd gentemot kunderna och vara en bra och pålitlig kollega.

UTBILDNING
IHM Business School (Stadshagen)
08 2023 - nu
Utbildar mig för närvarande på IHM Business School inom deras utbildning Digital Analytics Specialst. Jag är på min första termin och triv väldigt bra hitils, och förväntas ta examen juni 2025

FÄRDIGHETER
Jag är positiv, social och intresserad av att möta nya människor och lära mig nya kunskaper och färdigheter. Snabblärd och jobbar hårt!